اخبار معاونت
01

برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی و تکریم ارباب رجوع در ستاد دانشگاه

برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی و تکریم ارباب رجوع  در ستاد دانشگاه
برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی و تکریم ارباب رجوع در ستاد دانشگاه
کارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی و تکریم ارباب رجوع روز شنبه مورخ 96/4/31 رأس ساعت 8/30 در سالن اجتماعات ستاد دانشگاه با حضور جمعی از رؤسا، مدیران، مسئولین بخش ها و پرسنل بیمارستانها و کارشناسان معاونت درمان، برگزار گردید.
این دوره که با استقبال کم نظیر پرسنل مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستانهای دولتی و خصوصی روبرو شد از چند تن از مدرسین مجرب و با سابقه دانشگاه از جمله دکتر جمیل صادقی فر دکتری مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و معاون محترم دانشجویی دانشگاه، حاج آقا هاشمی نماینده محترم نهاد رهبری در دانشگاه استفاده گردید.
در ابتدای جلسه دکتر صادقی فر ضمن خوش آمدگویی به حضار سخنانی در خصوص اهمیت برگزاری اینگونه دوره ها جهت پرسنل خدوم بیمارستانها که خط اول برخورد با بیماران و همراهان بوده و نماد عملکرد دانشگاه ایراد نموده و از اهمیت و ضرورت ارتباط صحیح با بیماران ایراد سخن نمودند. سپس حاج آقا هاشمی ضمن تبیین نقش و جایگاه تکریم ارباب رجوع مطالبی از شیوه برخورد مناسب با ارباب رجوع علی الخصوص مراجعان به بیمارستانها از نظر دین مبین اسلام، سیره اهل بیت، احادیث، رهنمونها و توصیه های قرآن کریم در این خصوص بیان نمودند .
ایشان در ادامه ضمن تشکر از بانیان برگزاری دوره به ضرورت و اهمیت برگزاری این دوره برای پرسنل بیمارستانها بصورت اختصاصی اشاره داشتند و با توجه به درخواست بعضی از مراکز جهت برگزاری دوره های مرتبط در این زمینه جهت کلیه مراکز درمانی شهرستانها اعلام آمادگی نمودند.
در ادامه دکتر صادقی فر به ارائه مطالب علمی و ارزشمندی در خصوص اصول ارتباط و تکنیکهای تکریم ارباب رجوع و انجام تمرینات و کارگروهی با حضار پرداختند و بر ضرورت برگزاری دوره های مشابه به عنوان دوره هایی اولویت دار در سطح بیمارستانها تاکید نمودند.
تعداد امتیازات: (0) Article Rating
تعداد مشاهده خبر: (82)
کد خبر: 13528
  • برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی و تکریم ارباب رجوع  در ستاد دانشگاه
  • برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی و تکریم ارباب رجوع  در ستاد دانشگاه
  • برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی و تکریم ارباب رجوع  در ستاد دانشگاه
  • برگزاری دوره آموزشی مهارتهای ارتباطی و تکریم ارباب رجوع  در ستاد دانشگاه
جستجو